• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 17 مهر 1398
کد مطلب : 83965
+
-

تاکید رئیس‌جمهوری  بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در قم

استاندار قم در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر «حسن روحانی» خواستار عنایت ویژه رئیس‌جمهوری برای تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام و تقویت صنعت گردشگری مذهبی در این استان شد.

به گزارش ایرنا «بهرام سرمست» در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت استان در بخش‌های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی خواستار صدور اوامر عالی وی شد.
اهمیت توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تقویت صنعت گردشگری مذهبی در استان قم، موضوع دیگری بود که در گفت‌وگوی استاندار با رئیس‌جمهوری مطرح شد و مورد تاکید قرار گرفت. 

رئیس‌جمهوری نیز در این دیدار با اشاره به اهتمام وزارتخانه‌ها در تکمیل طرح‌های استان قم، تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان، همچنین نوسازی، بهسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده این شهر را مورد تاکید قرار داد.
موضوع مهم در این دیدار، توصیه رئیس‌جمهوری بر تداوم و استمرار فعالیت‌ها و تلاش‌های اثربخش استاندار قم در زمینه ایجاد تعادل و تقویت اعتدال در فضای سیاسی استان و روحیه مردمداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزشمند مراجع، علما و فضلای حوزه علمیه قم و همچنین استادان و صاحب‌نظران دانشگاهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه استان بود.

در این دیدار، ابتکار عمل استاندار قم در ایجاد تحرک، پویایی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی به ‌خصوص صدور کارت ویژه برای ملاقات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی بزرگ بدون وقت قبلی با استاندار مورد توجه رئیس‌جمهوری قرار گرفت و انجام اقدام‌های مشابه از سوی سایر استانداران را امری با ارزش تلقی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید